• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

دانش آموزان تحت پوشش مهرانه در کنار والدین و خیرین فرهنگی در ویژه برنامه جشن شب یلدا شرکت کردند

دانش آموزان تحت پوشش مهرانه در کنار والدین و خیرین فرهنگی در ویژه برنامه جشن شب یلدا شرکت کردند مدیرعامل مهرانه با تبریک شب یلدا به یکایک اعضای خانواده بزرگ مهرانه، از فرهنگیان خیر واحد آموزش تحصیلی برای حمایت تحصیلی از دانش آموزان قدردانی کرد.

دانش آموزان تحت پوشش مهرانه در کنار والدین و خیرین فرهنگی در ویژه برنامه جشن شب یلدا شرکت کردند دانش آموزان تحت پوشش مهرانه در کنار والدین و خیرین فرهنگی در ویژه برنامه جشن شب یلدا شرکت کردند

مدیرعامل مهرانه با تبریک شب یلدا به یکایک اعضای خانواده بزرگ مهرانه، از فرهنگیان خیر واحد آموزش تحصیلی برای حمایت تحصیلی از دانش آموزان قدردانی کرد.

"اکرم رفیعی" به عنوان مسئول واحد آموزش تحصیلی مهرانه نیز با اشاره به حمایت آموزش تحصیلی مهرانه از 237 دانش آموز در مقاطع مختلف و تشکیل 780 کلاس آموزشی و تقویتی برای این محصلین، سایر خدمات صورت گرفته از ابتدای تاسیس واحد تاکنون را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه در واحد آموزش تحصیلی 50 معلم خیر فعالیت می‌کنند، به معرفی 201 دانش اموز به 30 مرکز علمی و زبانکده اشاره کرد و گفت: از ابتدای تاسیس واحد تا کنون نزدیک 200 میلیون ریال بابت حمایت تحصیلی از دانش‌آموزان هزینه شده است.

اجرای زنده برنامه شاد "قلقلک"، برگزاری برنامه های متنوع همراه با اجرای گروه موسیقی "چکاوک" از برنامه های در نظر گرفته شده واحد آموزش تحصیلی در این مراسم بود.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار