• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

انتخابات اعضای هیئت اجرایی ارمغانخانه با حضور معتمدین این شهر در سالن رادیوتراپی مهرانه برگزار شد

آماده سازی بسترهای لازم برای بازگشایی رسمی دفتر مهرانه ارمغانخانه/ انتخابات اعضای هیئت اجرایی ارمغانخانه با حضور معتمدین این شهر در سالن رادیوتراپی مهرانه برگزار شد

آماده سازی بسترهای لازم برای بازگشایی رسمی دفتر مهرانه ارمغانخانه/

انتخابات اعضای هیئت اجرایی ارمغانخانه با حضور معتمدین این شهر در سالن رادیوتراپی مهرانه برگزار شد

"بهروز کاوندی"، مسئول کمیته شهرستان های مهرانه در این مراسم که ظهر پنجشنبه 13 دی 97 برگزار گردید، با اشاره به سطح گستردگی خدمات این مجموعه به بیماران ساکن دفاتر 11 گانه در شهر زنجان و شهرستان ها و مناطق مربوطه استان زنجان و 3 شهرستان خارج از استان اعم از میانه، تکاب و بیجار اظهار کرد: خرسندیم که با همراهی خیرین ارمغانخانه دفتر مهرانه در آستانه بازگشایی است.

وی با عنوان "مهرانه فقط برای ارائه خدمات دارو و درمان به بیماران مبتلا به سرطان تاسیس نشده است" اضافه کرد: البته این مهم یکی از اولویت های اساسی مهرانه است ولی با توجه به اهمیت سلامتی جامعه برای دست اندرکاران مجموعه، پیشگیری از ابتلا به سرطان و تضمین سلامتی آحاد جامعه از هدف گذاری های اصلی انجمن است.

کاوندی تبلیغات را موثرترین شیوه در شناسایی بیماران و خدمت رسانی به آنان و افزایش سطح آگاهی مردم در مورد عوامل ابتلا به انواع سرطان ها اعلام کرد و خواستار همراهی اعضای هیئت مشورتی حاضر در نشست برای تحقق اهداف مهرانه شد.

"مهندس اصغر وثوق"، مدیرعامل مهرانه هم در این نشست تاکید کرد: مهرانه را تاسیس کردیم تا هیچ بیماری برای درمان، منزل و لوازم منزلش را نفروشد.

وی با بیان اینکه شهروندان خیر در تمامی رسته ها و شغل ها همواره یار مهرانه بوده اند، از همکاری خیرین ارمغانخانه برای بازگشایی دفتر مهرانه دراین شهر قدردانی کرد.

در پایان هیئت مشورتی ابراهیم عیوقی، صفرعلی صادقی، روح اله افشاری، سیدمعروف موسوی، اعظم مقدم، اصغر حسنی، شوذب محمدلو به عنوان اعضای اصلی و مهرعلی تیموری و مریم نجفی نیز به عنوان اعضای علی البدل هیئت اجرایی دفتر مهرانه ارمغانخانه انتخاب شدند.

همچنین سیدعلی هاشمی  و مجید نصیری نیز به ترتیب به عنوان بازرس اصلی و علی البدل انتخاب شدند.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"

آخرین اخبار