• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

توقف رشد ابتلا به سرطان در زنجان/مهرانه سال 99 را با تحقیق علمی در حوزه سرطان آغاز خواهد کرد

مدیرعامل مهرانه با استناد به آمارهای در دسترس این مجموعه تاکید کرد؛ توقف رشد ابتلا به سرطان در زنجان/مهرانه سال 99 را با تحقیق علمی در حوزه سرطان آغاز خواهد کرد

مدیرعامل مهرانه با استناد به آمارهای در دسترس این مجموعه تاکید کرد؛

توقف رشد ابتلا به سرطان در زنجان/مهرانه سال 99 را با تحقیق علمی در حوزه سرطان آغاز خواهد کرد

مدیرعامل مهرانه با استناد به آمارهای در دسترس این مجموعه از توقف رشد ابتلا به سرطان در زنجان و حرکت کردن میزان ابتلا به بیماری در خط مستقیم خبر داد.

"مهندس اصغر وثوق"، مدیرعامل مهرانه صبح پنجشنبه 20 دی ماه 97 در نشست با سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان و جمعی از معاونین و رئوسای ادارات این مجموعه با بیان اینکه مهرانه در کشور در حوزه خدمت به همنوع که نشات گرفته از اعتقادات خیرینش است، حرف اول را می زند، اظهار کرد: خرسندیم که مهرانه به پشتوانه خدا و 120 هزار خیر نیک اندیش زنجانی در حوزه تحت پوشش قرار دادن تمامی بیماران مبتلا به سرطان و تهیه دارو و درمان آنان جزو استانهای نخست کشور محسوب می شود.

وی ضمن تقدیر از اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در پیشبرد اهداف حوزه آموزش و پیشگیری مهرانه در مدارس و بین 30 هزار دانش‌آموز زنجانی عنوان کرد: افتخار مهرانه به شناسایی بیمار و خدمت به وی برای بهبودی نیست، در واقع ما پیشگیری از ابتلای افراد سالم به سرطان را افتخار می دانیم.

مهندس وثوق اضافه کرد: خوشبختانه با اقدامات پیشگیرانه مهرانه و آموزش دانش آموزان و بانوان زنجانی میزان ابتلا به سرطان در سال جاری و سال قبل (96) افزایش نداشته است به طوری که در سال قبل این میزان 50 نفر و امسال نیز 50 بیمار اعلام شده که از توقف رشد ابتلا به سرطان در زنجان حکایت دارد.

مؤسس مهرانه با اعلام این خبر که این مجموعه سال 99، موضوع تحقیقات را به صورت رسمی آغاز خواهد کرد، ورود مهرانه به عمق روستاهای استان زنجان برای محقق شدن اهداف متعالی مهرانه در حوزه پیشگیری از سرطان را از توفیقات انجمن دانست.

قبل از برگزاری نشست مسئولین آموزش و پرورش استان زنجان با مدیرعامل و دست اندرکاران مهرانه، حضار از کلینیک تخصصی مهرانه بازدید کردند که "مهندس جواد گرانمایه" ضمن تشریح تاریخچه تاسیس و تشکیل مهرانه و نحوه خدمات رسانی به بیماران استان و سراسر کشور از همکاری تنگاتنگ اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با این مجموعه و حضور مدرسین کمیته آموزش و پیشگیری مهرانه در برگزاری کلاس های تغذیه سالم این مجموعه قدردانی کرد.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"

آخرین اخبار