• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

تجارت پرسود خیرین زنجانی با خدا

گفت وگو با خیرین مهرانه ای در حاشیه مراسم افتتاح شیمی درمانی و آزمایشگاه فوق تخصصی مهرانه؛ تجارت پرسود خیرین زنجانی با خدا

تجارت پرسود خیرین زنجانی با خدا

گفت وگو با خیرین مهرانه ای در حاشیه مراسم افتتاح شیمی درمانی و آزمایشگاه فوق تخصصی مهرانه؛


تجارت پرسود خیرین زنجانی با خدا


افتتاح شیمی درمانی و آزمایشگاه فوق تخصصی مهرانه امروز مهرانه فرصتی را فراهم آورد تا خوبان مهرانه ای را یکجا در سالن همایش های بین المللی این مجموعه شاهد باشیم. آنان معتقدند در مسیری که قدم گذاشته اند جز سود چیزی عاید خود و خانواده هایشان نخواهد شد چرا که طرف حسابشان معبود است.


در حاشیه این مراسم حاج "یاسین موسویان" که در حوزه حمل و نقل خدمات بی شائبه ای را به استان زنجان ارائه کرده، با اهدای گاراژ موسویان به ارزش حدود 10 میلیارد تومان به انجمن مهرانه گفت: با شناخت قبلی که با مدیرعامل مهرانه داشتم، این مجموعه را برای خدمت به همشهریانم انتخاب کردم.


حاج "یاسین موسویان" که در حوزه حمل و نقل خدمات بی شائبه ای را به استان زنجان ارائه کرده، با اهدای گاراژ موسویان به ارزش حدود 10 میلیارد تومان به انجمن مهرانه گفت: با شناخت قبلی که با مدیرعامل مهرانه داشتم، این مجموعه را برای خدمت به همشهریانم انتخاب کردم.


مادر مرحومه لیلا محمدی که با اهدای یک میلیارد تومان جهت ساخت فضاهای عمومی آزمایشگاه فوق تخصصی مهرانه این مجموعه را در عرصه خدمت رسانی یاری کردند نیز با بیان اینکه به پیشنهاد دامادم تصمیم گرفتیم به احسان دخترم این میزان مبلغ را به مهرانه اهدا کنیم، عنوان کرد: پس از تحقیق،  برای باز کردن گره ای از کار همنوعانم یک میلیارد تومان را به مهرانه اهدا کردیم امیدوارم این مجموعه در نیل به اهدافش موفق شود.


همسر مرحومه محمدی هم در حاشیه این مراسم ضمن آرزوی صحت و سلامتی برای تک تک مردم تصریح کرد: معتقدیم به عنوان یک بانی در سایه باری تعالی قدم در مسیر تجارت مستقیم پرسود با خداوند گذاشته ایم.


وی اضافه کرد: مرحومه لیلا محمدی با روح بزرگشان ما را در مسیری که باید در آن گام می گذاشتیم هدایت کرد.


حاج "ناصر مکی" خیر گرامی و مسبب ساخت شیمی درمانی مهرانه به ارزش یک میلیارد و 400 میلیون تومان نیز با عنوان " در این مسیر با خود خدا عهد بسته ایم" گفت: با این کارم به خودم ثابت کردم که "صفا" و "مروه" را شناخته ام.


همسرم که از بیماران بهبودیافته مهرانه می باشد، عاملی شد تا من و خانواده ام مهرانه را بشناسیم و در قبال خدمت خالصانه این مجموعه، در ساخت شیمی درمانی نقشی هر چند کوچک ولی ماندگار داشته باشیم.


حاج "محمد حدیدیان"، از بازاریان خیر زنجانی و عضو هیئت امنای مهرانه که ساختمان "حدیدیان" را به این انجمن هدیه کرده است، نیز در حاشیه این مراسم تاکید کرد که همه مردم به اندازه وسع خود باید بیماران مهرانه را از حمایت مالی شان جهت ارائه خدمات دارویی و درمانی محروم نکنند.


"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"

آخرین اخبار