• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

نمایشگاه "دست آفریده های بانوان مهرانه" در محل نمایشگاه بین المللی کاسپین زنجان پایان یافت

پس از 5 روز فعالیت داوطلبانه خیرین کمیته‌های منابع انسانی، قلک، پیشگیری در کنار کمیته بانوان مهرانه؛ نمایشگاه "دست آفریده های بانوان مهرانه" در محل نمایشگاه بین المللی کاسپین زنجان پایان یافت

نمایشگاه "دست آفریده های بانوان مهرانه" در محل نمایشگاه بین المللی کاسپین زنجان پایان یافت پس از 5 روز فعالیت داوطلبانه خیرین کمیته‌های منابع انسانی، قلک، پیشگیری در کنار کمیته بانوان مهرانه؛ 


نمایشگاه "دست آفریده های بانوان مهرانه" در محل نمایشگاه بین المللی کاسپین زنجان پایان یافت


20 نفر از بانوان مهرانه ای فعال در حوزه‌های هنری از جمله طراحی حنا روی دست، چرم‌دوزی، ژله و دسر، پخت انواع شیرینیجات و زیورآلات با هماهنگی کمیته بانوان از 17 تا 21 دی ماه از ساعات 15 الی 21 در نمایشگاه دست آفریده های بانوی ایرانی حضور یافتند و به نفع بیماران مبتلا به سرطان نسبت به فروش اجناس خود اقدام کردند.


در کنار فعالیت این بانوان، خیرین کمیته های منابع انسانی جهت جذب خیرین از بین بازدیدکنندگان اقدام کردند. خیرین کمیته های قلک نیز هر یک با توزیع قلک و خیرین پیشگیری نیز نام نویسی از شهروندان جهت شرکت در کارگاه های پیشگیری از سرطان سینه (ویژه بانوان) و پخش بروشورهای تبلیغاتی و آموزشی فعالیت مستمری داشتند.


مدیرعامل مهرانه نیز در آخرین روز برپایی نمایشگاه دست آفریده های بانوی ایرانی ضمن بازدید از غرفه های مربوط به مهرانه از حضور پررنگ بانوان در تمامی کمیته ها و واحدهای این مجموعه قدردانی کرد.


"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار