• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

وظیفه ما گسترش فرهنگ حاکم در مهرانه به سراسر کشور است

مؤسس انجمن مهرانه در نشست فعالان سازمان های مردم نهاد با استاندار زنجان؛ وظیفه ما گسترش فرهنگ حاکم در مهرانه به سراسر کشور است

وظیفه ما گسترش فرهنگ حاکم در مهرانه به سراسر کشور است

مؤسس انجمن مهرانه در نشست فعالان سازمان های مردم نهاد با استاندار زنجان؛


وظیفه ما گسترش فرهنگ حاکم در مهرانه به سراسر کشور است


مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان با بیان اینکه این مجموعه به جایگاه فراملی رسیده است، گفت: وظیفه ما گسترش فرهنگ حاکم در مهرانه به سراسر کشور است.


مهندس "اصغر وثوق"، مدیرعامل مهرانه عصر یکشنبه 23 دی ماه 97 در دیدار فعالین سازمان‌های مردم نهاد با استاندار زنجان با اشاره به اقدامات انجام شده در این انجمن خیریه اظهار کرد: دکتر مغازه ای، خیر زنجانی ساکن شهر نیوجرسی و مدیریت بیمارستان capital healthایالات متحده آمریکا در بازدید از مهرانه و در واکنش به کمک های ۱۰ میلیون دلاری مردم که در یک بازه زمانی در ان موقع جمع آوری شده بود، گفتند که این نشان از توانمندی مردم زنجان است و حتی در نیویورک هم چنین اتفاقی نمی افتد. بنا به صحبت های مهندس درویش امیری، استاندار سابق زنجان، رئیس جمهوری نیز از اینکه در سفرشان به زنجان، فرصت بازدید از مهرانه را از دست داده بودند از دکتر نهاوندیان، رئیس دفتر سابق ایشان و معاون فعلی‌شان که از خیرین زنجانی مهرانه ای است گله کردند که چرا پیشنهاد بازدید از این مجموعه را نداده اند. 


وی با اشاره به دیدگاه مثبت وزیر بهداشت نسبت به خدمات مهرانه و با بیان اینکه این مجموعه به جایگاه فراملی رسیده است، خاطرنشان کرد: وظیفه ما گسترش فرهنگ حاکم در مهرانه به سراسر کشور است.


مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان با اشاره به اینکه مهرانه از پول اضافی و وقت اضافی مردم ایجاد شده است، گفت: مردم زنجان توانمند بوده و می‌توانند کارهای بسیار بزرگی انجام دهند.


پروفسور یوسف ثبوتی، رئیس هیئت امنای مهرانه و چهره برجسته علمی کشور با بیان اینکه کارهای مثبت را کمتر می‌بینیم، اظهار کرد: این در حالی است که ضعف‌ها را برجسته می‌بینیم که این آسیب رسان بوده و کارها را کند می‌کند..


وی با بیان اینکه دولت کلان‌نگر بوده و توانایی دیدن جزئیات را ندارد، ابراز کرد: سازمان‌های مردم نهاد باید با توجه به جزئیات کمبودها را احصا کنند.


عضو هیئت علمی دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان با تاکید بر اینکه سمن‌ها در بطن جامعه هستند، عنوان کرد: در هر جامعه‌ای سازمانهای مردم نهاد جایگاه خاص خود را دارند.


وی با اشاره به وجود حدود ۳۵۰ سازمان  مردم نهاد در استان زنجان تصریح کرد: سمن‌ها می‌توانند بسیاری از ناهنجاری‌ها را در سطح کوچک ببینند، قبل از آنکه غیرقابل کنترل شوند.


نماینده انجمن حمایت از بیماران ام اس استان زنجان نیز در این جلسه با اشاره به تشکیل پرونده ۹۵۰ نفر در این انجمن گفت: با توجه به اشرافیتی که ما داریم ۱۵۰۰ نفر در استان زنجان مبتلا به بیماری ام اس هستند و متاسفانه در سه ماه اخیر ۴۰ پرونده به آمار بیماران استان اضافه شده است.


قنبری موحد مدیرعامل جامعه معلولان استان زنجان نیز در این جلسه با اشاره به مشکلات پیش روی معلولان استان برخی کم‌توجهی‌ها به این قشر را مورد انتقاد قرار داد و خواستار احقاق حقوق معلولان شد.


وی با اشاره به اینکه مناسب‌سازی اماکن و ادارت و مطب‌های پزشکان برای حضور معلولان انجام نشده است، گفت: به نظرم مدیران شهری ناتوان هستند و نتوانستند نیاز معلولان را فراهم کنند.


مدیرعامل جامعه معلولان استان زنجان با بیان اینکه قانون حمایت از معلولان اجرایی نمی‌شود، افزود: طبق قانون تنها بهزیستی متولی معلولان نیست و سایر دستگاه‌ها نیز باید به وظایف خود عمل کنند.


طهماسبی مدیرعامل انجمن کلیوی استان زنجان نیز در این جلسه با بیان اینکه آمار بیماران این انجمن به ۱۸۵۰ نفر رسیده است، گفت: یکی از مجهزترین و بزرگترین مرکز دیالیز کشور را در زنجان داریم.


وی با اشاره به برخی مشکلات پیش روی این انجمن خواستار حل و فصل آنها شد و گفت: ۱۴۰۰ بیمار با پیوند کلیه و مراقبت به زندگی برگشته‌اند.


در این جلسه همچنین برخی از اعضای سازمانهای مردم نهاد به مشکلات موجود در حوزه‌های مختلف زیست محیطی، اجتماعی و اقتصادی پرداختند.


"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"

آخرین اخبار