• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

من سرطان را به عنوان میهمان، در بدنم پذیرفته‌ام

زندگی مسالمت‌آمیز رعنا با سرطان؛ من سرطان را به عنوان میهمان، در بدنم پذیرفته‌ام

زندگی مسالمت‌آمیز رعنا با سرطان؛

من سرطان را به عنوان میهمان، در بدنم پذیرفته‌ام

"رعنا"، بیمار مبتلا به سرطانی 48 ساله که 8 ماه پیش بنا (بهار 97) به تشخیص پزشک تن به جراحی داد، می‌گوید از 2 سال پیش در ناحیه سینه احساس درد داشته اما به دلیل مشکل مالی که خانواده‌اش را در مضیقه قرار داده بود به ناچار درد را تحمل کرده است.

- وقتی به دکتر برای ویزیت مراجعه کردم می‌دانستم کار از کار گذشته و بیماری‌ام سخت تر شده اما هیچ وقت فکرش را نمی‌کردم که به سرطان سینه از نوع بدخیم مبتلا شده باشم. به تشخیص پزشک متخصص، آماده شیمی درمانی شدم. پس از اتمام دوره، دکتر برایم تجویز کرد تا آزمایشات مدنظرش را انجام دهم.

- به دکتر مقیمی، متخصص خون و آنکولوژی مراجعه کردم تا نتیجه آزمایشاتم را جویا شوم، گفتم که "خانم دکتر احساس می کنم ریه ام هم کمی مشکل دارد"، اما او در پاسخ به من گفت: بله می‌دانم کمی مشکل نداری، سرطان در کل بدنت پخش شده و علاوه بر سینه، ریه، کبد، کلیه و بخشی از شکمت را درگیر کرده است. 

-دکترم گفت: جای خوشحالی دارد به دلیل اینکه شیمی درمانی شده ای بخش قابل توجهی از توده های سرطانی در نواحی ریه ات از بین رفته است.

-از اینکه به سرطان مبتلا شده بودم ترس و واهمه‌ای نداشتم و ندارم، من سرطان را به عنوان میهمان، در بدنم پذیرفته‌ام. 

-من از زمانی که در مهرانه نسبت به تشکیل پرونده اقدام کردم مورد محبت این مجموعه قرار گرفتم، به عنوان یک شهروند به چشم دیده‌ام که حمایت های مهرانه از بیماران مبتلا به سرطان حد و مرزی ندارد.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"

آخرین اخبار