• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

حضور تیم‌های آموزشی سلامت‌محور مهرانه جهت تولید محصولات سالم و تضمین سلامتی خانوارها در نقاط روستایی زنجان

مسئول کمیته شهرستان های مهرانه مطرح کرد؛ حضور تیم‌های آموزشی سلامت‌محور مهرانه جهت تولید محصولات سالم و تضمین سلامتی خانوارها در نقاط روستایی زنجان

مسئول کمیته شهرستان های مهرانه مطرح کرد؛

حضور تیم‌های آموزشی سلامت‌محور مهرانه جهت تولید محصولات سالم و تضمین سلامتی خانوارها در نقاط روستایی زنجان  

مسئول کمیته شهرستان های مهرانه بر لزوم ترغیب کشاورزان جهت تولید محصولات کشاورزی با فعالیتهای پیشگیرانه این مجموعه در نقاط روستایی نزدیک و دوردست استان زنجان تاکید کرد.

"بهروز کاوندی"، مسئول کمیته شهرستان های مهرانه ظهر پنجشنبه 11 بهمن 97 در نشست با خیرین روستای ینگجه که در محل سالن جلسات "حاج رسول اربابی"برگزار گردید، خدمت رسانی باکیفیت به بیماران مبتلا به سرطان و ایجاد رضایتمندی در سطح عموم جامعه را از اهداف اصلی مهرانه در تاسیس دفاتر شهری و شهرستانی در استان زنجان و 3 شهرستان خارج از استان اعلام کرد.

وی با اشاره به فعالیت بیش از 17 دفتر مهرانه در شهرهای بزرگ و کوچک استان ابراز کرد: در حال حاضر تنها در 3 شهرستان خارج از استان (میانه، تکاب و بیجار) دفاتر مهرانه فعالیت می کنند.

کاوندی با اشاره به برنامه ریزی های مهرانه جهت حضور مداوم در روستاها و گسترش برنامه های پیشگیری از سرطان تصریح کرد: در شهرستان زنجان با همراهی واحد روستا در تلاشیم با کمک مسئولین محلی روستاهای بخش مرکزی زنجان اعم از بناب، بوغداکندی،  تهم ،قره پشتلو و زنجانرود تشکیلاتمان را سازماندهی کرده و در اشل کوچک کارگاه ها و کلاس های پیشگیری از سرطان، برنامه هایمان را عملیاتی نمائیم.

وی در پایان بر لزوم ترغیب کشاورزان جهت تولید محصولات کشاورزی با فعالیتهای پیشگیرانه این مجموعه در نقاط روستایی نزدیک و دوردست استان زنجان تاکید کرد.

"اکبر بابالوئی"، دهیار ینگجه نیز در این نشست با اشاره به درخواستهای مکرر روستائیان از مهرانه خواست تا جهت آشنایی مردم از فعاللیت های انجمن جهت سخنرانی در ینگجه حضور یابند و نسبت به برپایی کارگاه های تغذیه سالم و سرطان سینه اقدام کنند.

خانم "مشکینی"، مسئول واحد روستای مهرانه هم در این جلسه با عنوان " اگر دست به دست هم دهیم و در کنار یکدیگر باشیم می توانیم سرطان را به زانو درآوریم" اضافه کرد: برای حضور موفق مهرانه در عمق روستاهای زنجان نیازمند معتمدین و ریش سفیدان این مناطق هستیم.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"

آخرین اخبار