• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

داوطلبین در نخستین اقدام برای خدمت در مهرانه، نسبت به تکمیل فرم عضویت اقدام کنند

در جلسات معارفه هفته جاری مطرح شد؛ داوطلبین در نخستین اقدام برای خدمت در مهرانه، نسبت به تکمیل فرم عضویت اقدام کنند

داوطلبین در نخستین اقدام برای خدمت در مهرانه، نسبت به تکمیل فرم عضویت اقدام کنند

در جلسات معارفه هفته جاری مطرح شد؛

داوطلبین در نخستین اقدام برای خدمت در مهرانه، نسبت به تکمیل فرم عضویت اقدام کنند

"منیره فیروزه"، مسئول کمیته منابع انسانی مهرانه در دو جلسه معارفه جداگانه دانشجویان و شهروندان داوطلب که در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری (15 و 16 بهمن 97 ) حضور داشتند، شرکت کرد.

وی به اقدام ارزشمند و تخصصی کمیته فنی و مهندسی مهرانه با کمترین هزینه و با تجهیزات و مصالح باکیفیت در ساخت و احداث کلینیک تخصصی مهرانه اشاره کرد.

مسئول کمیته منابع انسانی با تشریح وظایف کمیته ها و واحدهای مستقل مهرانه، تکمیل فرم عضویت از سوی داوطلبین را نخستین گام برای ورود به انجمن و فعالیت در انجام کارهای عام المنفعه مهرانه دانست و گفت: پس از بررسی فرم های عضویت داوطلبین، تماس های لازم جهت برگزاری جلسات معارفه و ارائه برگه معرفی به واحدها و کمیته های انجمن طبق علاقمندی داوطلبین توسط خیرین کمیته منابع انسانی صورت می پذیرد.

فیروزه با اشاره به حضور پررنگ دانشجویان در برنامه های مناسبتی و تبلیغی مهرانه، راه اندازی کانون مهر (مهرانه) در دانشگاه ها را از مهم ترین اقدامات انجمن در جلب مشارکت های قشر جوان اعلام کرد.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود نحوه خدمت رسانی به بیماران مبتلا به سرطان در بخش های رادیوتراپی، شیمی درمانی، آزمایشگاه و مهمانسرا که در راستای خدمت به بیماران در کلینیک ایجاد شده است را ارائه کرد.

فیروزه با بیان اینکه بهترین امکانات در کمترین زمان ممکن به بیماران مبتلا به سرطان سرتاسر کشور در مرکز رادیوتراپی مهرانه ارائه می گردد، اضافه کرد: خدمت رسانی در این مرکز کاملا رایگان می باشد.

این مسئول با اشاره به فعالیت مهمانسرای مهرانه در تهران ادامه داد: این مرکز به صورت رایگان در اختیار بیماران مبتلا به سرطان سراسر کشور و زنجان قرار می گیرد.

"روابط عمومی انجمن مهرانه"

آخرین اخبار