• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

همایش علمی_تخصصی "پیشگیری از سرطان و خودمراقبتی" مهرانه در خدابنده برگزار شد

با حضور امام جمعه و مسئولین دستگاه های اجرایی خدابنده؛ همایش علمی_تخصصی "پیشگیری از سرطان و خودمراقبتی" مهرانه در خدابنده برگزار شد

همایش علمی_تخصصی "پیشگیری از سرطان و خودمراقبتی" مهرانه در خدابنده برگزار شد با حضور امام جمعه و مسئولین دستگاه های اجرایی خدابنده؛

همایش علمی_تخصصی "پیشگیری از سرطان و خودمراقبتی" مهرانه در خدابنده برگزار شد

بعدازظهر چهارشنبه یکم اسفند 97 با حضور حجت الاسلام موسوی، امام جمعه، مهندس وثوق، مدیرعامل، دکتر مقیمی، رئیس هیئت مدیره مهرانه و فوق تخصص خون و آنکولوژی و مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان خدابنده، همایش علمی تخصصی پیشگیری از سرطان و خودمراقبتی مهرانه در سالن فرهنگسرای اشراق قیدار برگزار گردید.

ابتدا آقای عسگری، از دست اندرکاران دفتر مهرانه خدابنده با معرفی انجمن مهرانه و تشریح خدمات حدود 13 ساله مجموعه تاکید کرد که مهرانه حامی اصلی بیماران مبتلا به سرطان بوده و در این مدت با حمایت صد در صدی مردم نیک اندیش توانسته است در برطرف کردن بخش اعظمی از مشکلات بیماران نقش موثری داشته است.

نماینده خیرین دفتر مهرانه خدابنده تعداد فرم های عضویت تکمیل شده را 400 مورد اعلام کرد و از توزیع 13000 قلک در سطح شهرستان خبر داد.

عسگری با بیان اینکه حدود 90 درصد عوامل ابتلا به سرطان بیرونی است، افزود:  به منظور ارتقا سطح سلامت مردم و افزایش میزان آگاهی های آنان نسبت به تولید محتواهای آموزشی در حوزه پیشگیری از سرطان اقدام کرده ایم که به طور قطع در کاهش میزان ابتلا به سرطان شهروندان خدابنده ای نقش تاثیرگذاری خواهد داشت.

وی با تقدیر از مسئولین شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر در نصب پوسترها و اقلام تبلیغاتی مهرانه اضافه کرد: مهرانه خدابنده با جلب مشارکتهای مردم و ارگانهای شهرستان در تلاش است تا در حوزه خدمت به جامعه گامهای مثبت و اثربخشی بردارد.

حجت الاسلام موسوی، امام جمعه خدابنده نیز در این همایش خیرین مهرانه را از مشمولین رحمت الهی دانست و گفت: هر که به سنتهای حسنه سفارش شده از سوی خدا و اهل بیت(ع) عمل کند، قطعا به جایگاه رفیع خواهد رسید.

وی با بیان اینکه "انسان برای بال گشودن نیازمند 2 بال است"، ادامه داد: بال اول همان ارتباط به خدا یعنی نماز، حج، عمل به واجبات و ترک محرمات و ...است و بال دوم نیز به ارتباط با خلق خدا برمی گردد. پس برای بال گشودن نیاز هست تا ارتباط با خدا و خلق خدا را فراموش نکنیم.

حجت الاسلام موسوی، امام جمعه خدابنده با اشاره به جایگاه خدمت به خلق در نزد خداوند متعال تصریح کرد: خدمت در عرصه سلامت جامعه بزرگترین خدمت به خلق خداست.

بیگدلی، فرماندار خدابنده نیز در این همایش مهرانه را نماد فرهنگ مردم زنجان دانست و گفت: این مجموعه نشان از همدل بودن زنجانی هاست که توانسته در عرصه خدمت به مردم جزو اولین ها باشد و با نیت خیر و خالصانه در سطح کشور و حتی جهان به عنوان یک برند مطرح گردد.

شعرخوانی خانم جمشیدی از بیماران بهبودیافته مهرانه ای خدابنده از برنامه های پایانی در نظر گرفته شده در این همایش بود.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار