• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

توقف شتاب ابتلا به سرطان در خدابنده/ تحقق اهداف پیشگیری مهرانه در این شهرستان، نتیجه بازگشایی دفاتر اقماری است

مدیرعامل مهرانه در همایش علمی_تخصصی پیشگیری از سرطان خدابنده: توقف شتاب ابتلا به سرطان در خدابنده/ تحقق اهداف پیشگیری مهرانه در این شهرستان، نتیجه بازگشایی دفاتر اقماری است

توقف شتاب ابتلا به سرطان در خدابنده/ تحقق اهداف پیشگیری مهرانه در این شهرستان، نتیجه بازگشایی دفاتر اقماری است مدیرعامل مهرانه در همایش علمی_تخصصی پیشگیری از سرطان خدابنده:

توقف شتاب ابتلا به سرطان در خدابنده/ تحقق اهداف پیشگیری مهرانه در این شهرستان، نتیجه بازگشایی دفاتر اقماری است


"مهندس اصغر وثوق"، مدیرعامل مهرانه چهارشنبه یکم اسفند 97 در همایش علمی تخصصی پیشگیری از سرطان و خودمراقبتی مهرانه خدابنده با بیان اینکه 13 سال است که مهرانه در حوزه سرطان فعالیت می کند، اظهار کرد: خرسندیم که سرطان را در استان زنجان مهار کرده ایم.

وی با اشاره به دیدگاه های مثبت شخصیتهای ملی_مذهبی و وزیر سابق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مورد مهرانه عنوان کرد: کمک ماهانه 700 میلیون تا یک میلیارد تومان از سوی مردم به حساب این مجموعه واریز می شود که تمامی آن در مسیر خدمت به بیماران هزینه می شود. با توجه به بالا بودن هزینه های دارو و درمان سرطان، مهرانه همواره به کمکهای مردمی نیازمند است.

مهندس وثوق اقدامات مهرانه را "نامبر وان" در سطح کشور دانست و با اشاره به فعالیت مهمانسرای مهرانه در تهران ابراز کرد: بیماران استان زنجان و سراسر کشور که برای درمان به تهران مراجعه کرده اند تا اتمام مراحل درمانشان در این مرکز به صورت 100 درصد رایگان اسکان می یابند و از خدمات رفاهی آن بهره مند می شوند.

بنیانگذار مهرانه با بیان اینکه "مهرانه نشات گرفته از اندیشه و نیات شور و شعور حسینی می باشد"، افزود: مهرانه به جهت متعهد بودن به اعتقادات مذهبی خود، برنامه های پیشگیری از سرطان را در دستور کار قرار داده است که ماحصل آن تشکیل کارگاه های پیشگیری از سرطان سینه (ویژه بانوان)، کلاس های تغذیه سالم ( ویژه دانش آموزان و بزرگسالان) می باشد.

مدیرعامل مهرانه ضمن ابراز خرسندی از عملکرد دفتر مهرانه خدابنده در حوزه آموزش و پیشگیری ادامه داد: خوشحالیم که شتاب ابتلا به سرطان در خدابنده متوقف شده است.

مهندس وثوق با بیان اینکه "بیشترین دفاتر اقماری مهرانه در خدابنده مستقر گردیده است" اضافه کرد: تحقق اهداف آموزش و پیشگیری مهرانه نتیجه بازگشایی 5 دفتر اقماری شهرستان خدابنده در کنار دفتر قیدار می باشد.

"روابط عمومی انجمن مهرانه"
آخرین اخبار