• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

خدمت بی منت 1200 خیر در 21 دفتر شهری و شهرستانی تحت پوشش مهرانه/ با "اعتقاداتمان" در مهرانه حضور یافته ایم

مدیرعامل مهرانه در همایش "میثاق"؛ خدمت بی منت ۱۲۰۰ خیر در ۲۱ دفتر شهری و شهرستانی تحت پوشش مهرانه/ با "اعتقاداتمان" در مهرانه حضور یافته ایم

خدمت بی منت 1200 خیر در 21 دفتر شهری و شهرستانی تحت پوشش مهرانه/ با "اعتقاداتمان" در مهرانه حضور یافته ایم مدیرعامل مهرانه در همایش "میثاق"؛

خدمت بی منت 1200 خیر در 21 دفتر شهری و شهرستانی تحت پوشش مهرانه/ با "اعتقاداتمان" در مهرانه حضور یافته ایم

"مهندس اصغر وثوق"، بنیاگذار و مدیرعامل مهرانه عصر جمعه سوم اسفند 97 در همایش " میثاق" که با حضور خیرین دفاتر زنجان و شهرستان های تحت پوشش در سالن مجموعه گردشگری دلنواز برگزار شد، اظهار کرد که مهرانه یک حرکت کاملا اعتقادیست و تمامی نیکوکاران و اشخاصی که با نیت خالص در انجمن دور هم جمع شده اند تنها برای جلب رضای خدا کار می کنند.

وی با ارائه راهکارهای مدیریتی در مهرانه تاکید کرد: پرهیز از بکارگیری سیستم سنتی مدیریتی، استفاده از مدیریت 100 درصدی خیرین، بهره مندی از پتانسیل مردم زنجان، تعامل با مسئولین سطح اول استان، آغاز کارها به صورت منطقه ای، حذف منیت و احساس برتر بودن و ورود و حضور در لایه های زیرین مهرانه، جلب اعتماد مردمی (مهم ترین فاکتور)، جذب نخبگان، تبدیل خیرات به خدمت قابل لمس برای عموم مردم جامعه، تداوم حرکت در مسیر مقدس کسب رضایت الهی، محافظت از فرهنگ خیریه ای مهرانه و جلوگیری از استقرار بروکراسی اداری در مجموعه، عدم موازی کاری با ارگانهای دولتی، شفاف بودن با مردم و ... را از نکات مهم در مدیریت اصولی و وظایف کنونی خیرین مهرانه می باشد.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم رعایت اصول قوانین نظام جمهوری اسلامی در مهرانه و احترام به آن تصریح کرد: حفظ کرامت بیمار و همراهان آنان، ایمان و اعتقاد به نظام منسجم حاکم بر مهرانه و تبلیغ و اشاعه آن از وظایف اصلی خیرین می باشد که ضروریست به آن توجه ویژه داشته باشند.
 
وی با عنوان "چرخهای مهرانه را 1260 نفر می چرخانند که 60 نفر آنان کارمند و مابقی خیر هستند"، به فعالیت دانشجویان مهرانه ای در قالب کانون های مهر (مهرانه) که به صورت رسمی در دانشگاه های زنجان ثبت شده اند، اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه مهرانه اقدام به خرید دستگاه های پت اسکن و سایبرنایف کرده است، اضافه کرد: در صورت تحقق این مهم، ایران را به مهرانه زنجان خواهیم آورد. 

مهندس وثوق با بیان اینکه "کمک 99 درصدی زنجانی ها به مهرانه حکایت از اهمیت این مجموعه در نزد مردم زنجان است "، بار دیگر به عدم دریافت کمک مالی از سفارت ژاپن از سوی مهرانه اشاره کرد.

مدیرعامل مهرانه با تشریح چشم اندازهای متعالی مهرانه ورود به حوزه تحقیقات از ابتدای سال 99، ارائه خدمات طبق اصول اروپایی، دریافت مقام مشورتی سازمان ملل، راه اندازی موزه مهرانه برای افتخارآفرینی برای زنجان و مهرانه، خدمت به بیمار از اهداف و چشم اندازهای مهرانه می باشد.

در پایان به پاس خدمات خیرین ارجمند، آقای جواد جواهریان و خانم خجسته نیز تقدیر به عمل آمد.

آقای "جواد جواهریان" در سال 85 فعالیت خود را در حوزه فرهنگی مربوط به تبلیغات، مطالب مکتوب، متون دعوتنامه‌ها، لوح تقدیر و آئین نامه های درون سازمانی، فعالیت در کمیته قلک، پیگیری جذب کمک های مردمی و ... آغاز کرد. وی به عنوان موسس کمیته شهرستان‌های مهرانه در سال 92، ارتباط با شهرستان ها و مناطق تابعه استان زنجان با همراهی خیرین شهرستانی را در دستور کار جدی قرار داد. البته در آن زمان آقای عسگری، از شهرستان خرمدره فعالیت نامبرده را آغاز کرده بود و همین امر، نقطه قوتی برای نیل به اهداف کمیته شهرستان های دفتر مرکزی مهرانه شد و تاسیس دفاتر ابهر، طارم، صائین قلعه و دندی ماحصل خدمت خالصانه آقای جواهریان، عضو هیئت امنای مهرانه و خانم خجسته بود.

سرکار خانم "خجسته" از فرهنگیان بازنشسته که از سال 90 در فعالیت یکدست کمیته مددکاری و واحد آموزش تحصیلی مهرانه نقش کلیدی داشتند به دعوت مدیرعامل محترم مهرانه وارد کمیته شهرستان‌های مهرانه شده و در کنار آقای جواهریان خدمتی بزرگ در حق همنوعان خود کردند.

به اطلاع می رساند صبح سوم اسفند 97 کارگاه های آموزشی با هدف انتقال تجارب، گفت وگو و رایزنی های دو طرفه جهت فعالیت یکدست دفاتر شهرستانی طبق چارت تشکیلاتی مهرانه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر برگزار گردید. 

"روابط عمومی مهرانه"
آخرین اخبار