• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

تاکید بر لزوم رعایت نظم و چارتینگ انجمن مهرانه

مؤسس مهرانه در نشست با خیرین کمیته تبلیغات مطرح کرد؛ تاکید بر لزوم رعایت نظم و چارتینگ انجمن مهرانه

تاکید بر لزوم رعایت نظم و چارتینگ انجمن مهرانه مؤسس مهرانه در نشست با خیرین کمیته تبلیغات مطرح کرد؛

تاکید بر لزوم رعایت نظم و چارتینگ انجمن مهرانه

مهندس اصغر وثوق، مدیرعامل مهرانه صبح روز جمعه 24 اسفند 97 در نشست صمیمی با خیرین کمیته تبلیغات فعال در دفاتر مرکز زنجان و شهرستان های تابعه با عنوان "تمامی خدمات خیرین در مهرانه صرفا برای جلب رضای خدا و روسفیدی در دنیا و آخرت می باشد" توجه خیرین گرامی به این امر مهم را سبب ساز خوشبختی آنان و آسایششان دانست.

وی با بیان اینکه "تبلیغات محصور در کمیته تبلیغات نیست" اضافه کرد: هر چه در فعالیتها به کیفیت در تبلیغات توجه جدی داشته باشیم می توانیم برنامه های سایر کمیته ها و واحدهای مستقل که همگی برای تحقق اهداف مهرانه تلاش می کنند، را پیش ببریم.

مهندس وثوق خطاب به خیرین کمیته تبلیغات مهرانه گفت: شما آئینه تمام نمای مردم استان، کشور و شاید دنیا هستید.

مدیرعامل مهرانه با عنوان " برگزاری جلسات ماهانه و هر فصل یکبار داخل کمیته و واحدهای زیر مجموعه اتاق های فکر هر کمیته و واحد محسوب می شود" بر لزوم رعایت نظم و چارتینگ انجمن مهرانه تاکید کرد و افزود: اگر دلسوز مهرانه هستید پیشنهادات و انتقادات سازنده ارائه کنید.

مهندس وثوق در بخش پرسش و پاسخ به خیرین حاضر نشست نیز "مدیریت سرطان" را از وظایف اصلی و مهم مهرانه عنوان کرد و گفت: ما خود را در قبال خدمت به بیماران مسئول می دانیم، بیمار نباید به دلیل بیماری و متحمل شدن هزینه های سنگین درمان، طبقه اجتماعی اش افت کند.

در ابتدای نشست "مهناز صنعتکار"، مسئول کمیته تبلیغات مهرانه نیز با عنوان "کمیته تبلیغات در قالب 12 گروه با 74 عضو فعالیت می کند" ابراز کرد:  تمامی تلاشمان این است با ایجاد رقابت سالم بین واحدها و زیرمجموعه های داخل کمیته تبلیغات، به اهداف و برنامه های خود در طول سال دست یابیم.

وی با اشاره به نشر 2882 پست با مضامین مختلف خبری، تبلیغی، پیشگیری و ... در سال 97 از فعالیت اینستاگرامی مهرانه و افزایش عضو تا 8530 نفر ابراز خرسندی کرد.

صنعتکار با اشاره به ارسال 848614 پیامک با مضامین مختلف توسط واحد اس.ام.اس به اقدامات موثر صورت گرفته در گروه اجرائیات، تبلیغات شهرستان ها، چاپ و انتشارات، مالی، تابلو شهری، طراحان اشاره کرد.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار