• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

شناسایی و تشکیل 193 فقره پرونده مربوط به بیماران مبتلا به سرطان تکاب در سال 97

مدیر اجرایی مهرانه تکاب استان آذربایجان غربی مطرح کرد؛ شناسایی و تشکیل ۱۹۳ فقره پرونده مربوط به بیماران مبتلا به سرطان تکاب در سال ۹۷

شناسایی و تشکیل 193 فقره پرونده مربوط به بیماران مبتلا به سرطان تکاب در سال 97 مدیر اجرایی مهرانه تکاب استان آذربایجان غربی مطرح کرد؛

شناسایی و تشکیل 193 فقره پرونده مربوط به بیماران مبتلا به سرطان تکاب در سال 97

مدیر اجرایی مهرانه تکاب استان آذربایجان غربی از شناسایی 193 بیمار مبتلا به سرطان و تشکیل پرونده مربوطه جهت بهره مندی از خدمات انساندوستانه مهرانه در سال گذشته خبر داد و گفت: البته به منظور بهبود در ارائه خدمات به بیماران، سطح معیشت خانوارها و وضعیت تحصیلی فرزندان مددجویان نیز توسط دست اندرکاران خیر مهرانه ای مورد بررسی قرار گرفت و اشخاص نیازمند شناسایی شدند.

"اسماعیل هادی" با اشاره به اقدامات تبلیغی مؤثر در سطح نقاط شهری و روستایی تصریح کرد: در راستای همه گیر شدن برنامه های سلامت محور مهرانه، کارگاه های پیشگیری از سرطان با محوریت تغذیه سالم، سرطان سینه، پرهیز از استعمال سیگار و دخانیات و ورزش در شهرها و روستاهای تکاب برگزار گردید.

وی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از اقدامات مربوط به خدمات دارو و درمان و حمایت توسط داوطلبین در دفتر مهرانه تکاب صورت می گیرد، ابراز کرد: در سال 97، خیرین به مدت 3568 ساعت در دفتر حضوری مؤثر داشته اند. البته در این مدت بیش از 300 نفر یاور مهرانه نیز جذب شده است.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار