• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

فرماندار ویژه میانه در نشستی با بانیان مهرانه

فرماندار ویژه میانه در نشستی با بانیان مهرانه:اعتماد عمومی و آگاهی مردم موفقیت مهرانه را رقم زده است

فرماندار ویژه میانه در نشستی با بانیان مهرانه فرماندار ویژه میانه در نشستی با بانیان مهرانه:اعتماد عمومی و آگاهی مردم موفقیت مهرانه را رقم زده است

◽️معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه با تقدیر از حمایت و پشتیبانی مردم و خیرین شهرستان در تمامی حوزه ها به رویکرد ویژه مهرانه در حمایت درمانی و معیشتی از بیماران سرطانی گفت:  اعتماد عمومی و آگاهی مردم موفقیت بیش از پیش مهرانه را رقم زده است. 

◽️محمدرضا مشایخی در نشستی با بانیان و فعالین مهرانه در شهرستان میانه با اشاره به سیر صعودی عملکرد مهرانه افزود: شهرستان میانه بعد از زنجان به راه اندازی مهرانه اقدام  نموده و علاوه بر درمان به تامین معیشتی اعضای تحت پوشش مهرانه نیز می پردازد .

◽️وی همچنین با بیان اینکه خیرین و مردم آگاه شهرستان همواره با حفظ این روحیه  در تمامی حوزه ها و بروز حوادث و بلایای طبیعی از جمله در زلزله اخیر و پدیده منحوس کرونا به کمک رسانی مشغولند اضافه کرد:  در حال حاضر 4 واحد تولیدی در شهرستان اقدام به تولید ماسک و 2واحد نسبت به مواد ضد عفونی اقدام نموده همچنین با هماهنگیهای بعمل آمده از سوی دو خیر بزرگوار و مجتمع فولاد میانه شاهد خرید دستگاه اکسیزن ساز سانترال یا مرکزی نموده اند که در عرض دو روز آینده به بیمارستان برکت امام ارسال و راه اندازی خواهد شد تا در شرایط فعلی بیماری دغدغه ای از بابت اکسیزن تراپی به بیماران  نداشته باشیم. 

◽️مشایخی در ادامه گفت:  علی رغم تامین اقلام و تجهیزات مورد نیاز بهداشتی برای کادر درمان برای چند هفته آتی از سوی شبکه بهداشت و درمان، دانشگاه علوم پزشکی،مجتمع فولاد میانه و خیرین تامین اقلام و تجهیزات لازم به صورت مستمر ادامه دارد. 

 

◽️وی در پایان از خیرین مهرانه خواست تا بنا بر هماهنگیهای بعمل آمده با اوقاف و امور خیریه در شناسایی افراد آسیب پذیر و اعلام آنها  تا جایی که می توانند از این خانواده ها نیز با مساعدت اوقاف و امور خیریه شهرستان حمایت نمایند. 

▫️گفتنی است مهرانه میانه در اقدامی خیرخواهانه 100 بسته ارزاق در بین اعضای خود به ارزش 400 میلیون ریال با توجه به فرا رسیدن ایام عید توزیع نموده و این نوع کار را 4 بار در طی هر سال به انجام می رساند.▫️


آخرین اخبار