• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

گزارش بازدید مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری کردستان از کلینیک تخصصی مهرانه

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه اعلام کرد: ارائه خدمات درمانی 8.5 میلیارد تومانی به بیماران مراجعه‌کننده توسط مهرانه

گزارش بازدید مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری کردستان از کلینیک تخصصی مهرانه

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه اعلام کرد:

ارائه خدمات درمانی 8.5 میلیارد تومانی به بیماران مراجعه‌کننده توسط مهرانه

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه گفت: در طول دو سال از فعالیت مرکز رادیوتراپی مهرانه مبلغ 8 میلیارد و 500 میلیون تومان در راستای ارائه خدمات درمانی مربوطه از بیماران مراجعه‌کننده زنجانی و غیرزنجانی دریافت نشده است.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مهندس جواد گرانمایه در بازدید مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری کردستان و جمعی از مسئولان و نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد این استان از کلینیک تخصصی مهرانه اظهار کرد: انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان با هدف ارائه خدمات باکیفیت درمان به گونه‌ای که در این حوزه با دستگاه‌های دولتی از جمله دانشگاه علوم پزشکی موازی‌کاری نکند و همراه این دستگاه باشد از سال 85 و با همت عالی خیران و دست‌اندرکاران تشکیل شد.


مهندس گرانمایه با اعلام این‌که کلینیک تخصصی مهرانه از سال 93 آغاز به کار کرده است بر لزوم ورود این انجمن به فاز تشخیص، درمان، تحقیق و پژوهش در حوزه بیماری سرطان تأکید کرد.

** بازسازی و روحیه تخریب شده بیماران مبتلا به سرطان؛ از اهداف اصلی مهرانه

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه با بیان این‌که بازسازی و ترمیم روحیه تخریب شده بیمار از جمله اهداف بنیانگذاران و دست‌اندرکاران این انجمن است، به حضور نخبگان دینی و مذهبی، پزشکی، فرهنگی و علمی در بدنه مهرانه جهت ارائه خدمات خالص و نیات پاک این نهاد اشاره کرد.

وی با تأکید بر این‌که "ما باید به داد این بیماران برسیم" افزود: سازمان‌های مردم‌نهاد و خیران کردستان باید با الگوگیری از خدمات مهرانه برای تشکیل مؤسسه یا تشکلی با اهداف این انجمن به منظور ارائه خدمات به بیماران مبتلا به سرطان این استان نهایت بهره را از پتانسیل‌های کردستان بکار گیرند.

مهندس گرانمایه با بیان این‌که از جمعیت حدود 420 هزار نفری شهر زنجان، 50 هزار نفر خیر مهرانه‌اند، به کمک‌های دریافتی مردم توسط این انجمن اشاره کرد و گفت: بر اساس گزارشات به عمل آمده سال قبل به طور متوسط مردم زنجان ماهانه یک میلیارد تومان به بیماران این مجموعه کمک مالی کرده‌اند.

وی موفقیت مهرانه را "صداقت، شفاف‌سازی در حوزه اهداف و فعالیت‌ها به ویژه کمک‌های مالی مردم" اعلام کرد و با اشاره به استقرار 2 دستگاه از پرقدرت‌ترین دستگاه‌های رادیوتراپی کشور و حتی جهان در کلینیک تخصصی این انجمن و تلاش‌های دو ساله انجام گرفته برای ورود این دستگاه در شرایط تحریم گفت: این اقدام در سایه لطف و عنایت الهی و همت عالی خیران و مسئولان این انجمن انجام گرفت.

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه با بیان این‌که تمامی خدمات مربوط به رادیوتراپی در کلینیک تخصصی این انجمن به بیماران اعم از بومی و غیربومی کاملاً رایگان است، تصریح کرد: خدمات رایگان مربوط به شیمی‌درمانی مهرانه تنها مختص بیماران بومی استان زنجان است.

وی ابراز کرد: در طول دو سال از فعالیت مرکز رادیوتراپی مهرانه مبلغ 8 میلیارد و 500 میلیون تومان در راستای ارائه خدمات درمانی مربوطه از بیماران مراجعه‌کننده زنجانی و غیرزنجانی دریافت نشده است.

مهندس گرانمایه با بیان این‌که به طور متوسط روزانه 250 تا 400 خیر امورات مربوط به مهرانه اداره می‌کنند، خاطرنشان کرد: مهرانه مکان تخلیه شده از هیاهوی دنیاست و هر که در این مجموعه فعالیت کند به آرامش دست‎‌نیافتنی می‌رسد.

آخرین اخبار