• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

گزارش بازدید جانشین مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان و هیات همراه از کلینیک تخصصی مهرانه

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه: خیران مهرانه زنجان، همان نوعدوستان دوران هشت سال دفاع مقدس هستند

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه:

خیران مهرانه زنجان، همان نوعدوستان دوران هشت سال دفاع مقدس هستند

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه "ترمیم روحیه تخریب شده بیماران را از وظایف و اهداف اصلی مهرانه" عنوان کرد و گفت: خیران مهرانه زنجان، همان نوعدوستان دوران هشت سال دفاع مقدس هستند که با جان و مال خود از تمامیت ارضی کشور دفاع کردند.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مسئول کلینیک تخصصی مهرانه در بازدید جانشین مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان و هیات همراه از کلینیک این مجموعه اظهار کرد: 61 نفر از نخبگان علمی، دینی و مذهبی، هنرمندان و فرهیختگان زنجانی که در سطح ملی بنام هستند و جمعی از صنعتگران در رأس امور انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان قرار گرفته‌اند که مایه افتخار است.

مهندس جواد گرانمایه با بیان این‌که در سال 85 و در ابتدای تشکیل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان 520 بیمار در مهرانه تحت پوشش قرار گرفتند، تصریح کرد: تاکنون 4 هزار و 700 بیمار از خدمات کلینیکی، پاراکلینیکی، ارائه خدمات آموزشی به فرزندان بیماران هدف و سایر حمایت‌های مربوط به معیشت بهره‌مند شده‌اند.

مهندس گرانمایه "ترمیم روحیه تخریب شده بیماران را از وظایف و اهداف اصلی مهرانه" عنوان کرد و گفت: معتقدیم اگر این مهم مدنظر پرسنل و کادر درمان کلینیک تخصصی مهرانه باشد 50 درصد از پروسه درمان بیماران با موفقیت طی شده است.

وی با اعلام این‌که در اتاق فیزیک پزشکی حدود 80 درصد تصمیم در مورد نحوه درمان بیماران انجام می‌گیرد، خاطرنشان کرد: ترسیم نقشه راه درمان و طراحی آن توسط متخصصان کارآزموده و با دقت تمام انجام می‌گیرد.

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه متوسط هزینه رادیوتراپی سرطان سینه، ریه و پروستات را به ترتیب 20، 60 و 40 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: خوشبختانه انجمن مهرانه از نظر تجهیزات پزشکی و درمان جزو دومین خیریه کشور محسوب می‌شود.

وی با اشاره به نوعدوستی زنجانی‌ها از قدیم‌الایام تصریح کرد: همانطور که مردم زنجان در هشت سال دفاع مقدس خالصانه و با هر امکاناتی به نیروهای نظامی و دفاعی کشور در جبهه‌ها کمک‌رسانی می‌کردند امروز نیز وظیفه خود می‌دانند تا در جبهه‌های انسانیت نقش خود را برای کاستن درد بیماران و خانواده‌های آنان به شکل مؤثر ایفا کنند که نمونه این مردم خیر، مرحومه ربابه صادقی از مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) است که تنها دارائی خود را که یک منزل 50 متری بود را خالصانه به مهرانه بخشید که بسیار ارزشمند است.

مسئول بازدید و تعاملات انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان نیز در این بازدید مهرانه را سرپناه بیماران مراجعه‌کننده زنجانی و غیرزنجانی دانست و به روند دو ساله ساخت و احداث سرای نیکان (مهمانسرا) اشاره کرد.

سجاد یگانه با بیان این‌که مهرانه در کنار خدمات رادیوتراپی رایگان به بیماران مراجعه‌کننده از نقاط دوردست شهری و روستایی زنجان و سایر استان‌های کشور و حتی خارج از کشور خدمات اسکان را ارائه می‌دهد، کاهش درد و رنج بیماران را از رسالت‌های اصلی این انجمن اعلام کرد.
آخرین اخبار