• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

دومین دستگاه هایپر ترمیای کشور در بخش شیمی‌درمانی مهرانه استقرار یافت

با هزینه ۱۴۰۰ میلیون تومان؛ دومین دستگاه هایپر ترمیای کشور در بخش شیمی‌درمانی مهرانه استقرار یافت

با هزینه 1400 میلیون تومان؛

دومین دستگاه هایپر ترمیای کشور در بخش شیمی‌درمانی مهرانه استقرار یافت

مهندس جواد گرانمایه، مسئول کلینیک رادیوتراپی مهرانه روز پنجشنبه 20 مهر ماه 96 در نشست خبری با خبرنگاران استان زنجان با اشاره به پذیرش روزانه بیماران در بخش شیمی درمانی این مجموعه از ابتدای مهر ماه 96 عنوان کرد: این بخش مجهز به 47 تخت می باشد.

وی با اشاره به استقرار دومین دستگاه هایپر ترمیای کشور در بخش شیمی‌درمانی مهرانه در زنجان گفت: یکی از خیران ساکن خارج از کشور با صرف هزینه یک میلیارد و 400 میلیون تومان این دستگاه را خریداری کرده و به مهرانه هدیه داده است.

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه با اشاره به استقرار مجهز ترین دستگاه‌ها در بخش شیمی درمانی این مجموعه نظیر سیستم احضار پرستار و مکاتبه ای بودن این ارتباط بین بیمار و کادر درمان و روش خدمات رسانی پرسنل به مراجعه‌کنندگان تاکید کرد: این بخش بر اساس استانداردهای روز اروپا طراحی شده است.

وی با بیان اینکه تمامی پرسنل بخش شیمی درمانی در کنار متخصص بودن بومی زنجان می‌باشند، بر لزوم خدمات رسانی به مراجعه کنندگان بر اساس رسالت های بشردوستانه مهرانه و توجه به اصل تکریم ارباب رجوع تاکید کرد.

مهندس گرانمایه با بیان این که در آینده ای نزدیک آزمایشگاه فوق تخصص را در این مجموعه راه‌اندازی خواهیم کرد، عنوان کرد: ظرفیت موجود در بخش شیمی درمانی مهرانه 2 برابر ظرفیت شیمی درمانی بیمارستان ولیعصر (عج) می باشد و با آغاز به کار این بخش بسیاری از مشکلات از جمله بالا بودن حجم بیماران در این بیمارستان مرتفع خواهد شد.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار