• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

پذیرش رایگان 3729 بیمار مبتلا به سرطان در مرکز رادیوتراپی مهرانه

از ابتدای فعالیت مرکز رادیوتراپی مهرانه تا پایان آبان ۹۷ صورت گرفت؛ پذیرش رایگان ۳۷۲۹ بیمار مبتلا به سرطان در مرکز رادیوتراپی مهرانه/ ارزش ریالی این خدمت، بیش از ۲۲۰ میلیارد ریال بوده است

پذیرش رایگان 3729 بیمار مبتلا به سرطان در مرکز رادیوتراپی مهرانه از ابتدای فعالیت مرکز رادیوتراپی مهرانه تا پایان آبان 97 صورت گرفت؛

پذیرش رایگان 3729 بیمار مبتلا به سرطان در مرکز رادیوتراپی مهرانه/ ارزش ریالی این خدمت، بیش از 220 میلیارد ریال بوده است

"مهندس جواد گرانمایه"، مسئول کلینیک تخصصی مهرانه از پذیرش 3729 بیمار سرتاسر کشور و ارائه خدمات رایگان به ارزش بیش از 22 میلیارد تومان در این مرکز از آذر 93 تا پایان آبان 97 خبر داد و گفت: عمده این خدمات مربوط به رادیوتراپی بوده است.

وی با اشاره به فعالیت درمانگاه کموتراپی مهرانه از مهر 96 گفت: از ابتدای فعالیت تا پایان آبان 97، 1271 بیمار از خدمات شیمی‌درمانی کلینیک تخصصی مهرانه بهره‌مند شده‌اند. در این درمانگاه خدمات مربوط به تزریق برای تمامی بیماران کشور رایگان است اما تامین هزینه های داروهای شیمی‌درمانی طبق گروهبندی های کمیته مددکاری توسط مهرانه صورت می گیرد که صرفا مختص بیماران سرتاسر استان زنجان و سه شهرستان خارج از استان از جمله میانه استان آذربایجان شرقی، تکاب استان آذربایجان غربی و بیجار استان کردستان می‌باشد.

"مهندس گرانمایه" با بیان اینکه خدمات کلینیک مهرانه اعم از رادیوتراپی و اسکان برای کل کشور 100 درصد رایگان است، به پذیرش رایگان 23935 نفرروز بیمار در محل مهمانسرای مهرانه زنجان (سرای نیکان) اشاره کرد و افزود: ارزش ریالی خدمات اسکان همراه با تهیه غذای گرم در سه وعده، بیش از 2 میلیارد تومان بوده است. 

وی در مورد عملکرد واحد مشاوره کلینیک تخصصی مهرانه در آبان 97 نیز تصریح کرد: در مجموع 76 نفر در درمانگاه‌های رادیوتراپی و شیمی‌درمانی از خدمات مشاوره مهرانه بهره‌مند شده‌اند.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار