• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

پخت 652 پرس غذا برای بیماران ساکن مهمانسرای مهرانه توسط بانوان خیر زنجانی

پخت 652 پرس غذا برای بیماران ساکن مهمانسرای مهرانه توسط بانوان خیر زنجانی

پخت 652 پرس غذا برای بیماران ساکن مهمانسرای مهرانه توسط بانوان خیر زنجانی پخت 652 پرس غذا برای بیماران ساکن مهمانسرای مهرانه توسط بانوان خیر زنجانی

مسئول کمیته بانوان مهرانه از پخت و پز 652 پرس غذا برای بیماران مبتلا سرطان ساکن سرای نیکان در اسفند 97 توسط بانوان خیر شهر زنجان خبر داد.

"مینا ارغوانی‌فرد" با اشاره به حضور پررنگ بانوان در فعالیت های حوزه آموزش و پیشگیری و برگزاری کارگاه های مربوطه با مشارکت کمیته ذیربط، اضافه کرد: در راستای همه گیر شدن برنامه های سلامت محور مهرانه در مدارس، اسفند 97، 220 بسته حاوی موادغذایی سالم (سیب و نخود و کشمش)جهت توزیع بین دانش اموزان زنجانی تهیه و ارسال شد.

وی با بیان اینکه کمیته بانوان مسئولیت دریافت کمک های غیرنقدی شهروندان خیر را بر عهده دارد و جهت فروش آن در بازارچه دائمی به نفع بیماران مبتلا به سرطان فعالیت می کند، اضافه کرد: البته بیماران تحت پوشش مهرانه می توانند اجناس موجود در بازارچه کمیته بانوان را به صورت رایگان دریافت نمایند.

مسئول کمیته بانوان مهرانه با اشاره به حضور 34 خیر در برنامه های این کمیته در زیرمجموعه ها و واحدهای مربوطه ادامه داد: این عزیزان به مدت 177 ساعت و 2 دقیقه (هر خیر به مدت 11 ساعت و 6 دقیقه) حضوری مؤثر داشته اند.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار